Vrijdag : Terug naar huis :(

30 september 2016 - Wateringen, Nederland

Vannacht zijn we de hele nacht opgebleven. We hebben veel gekletst en gelachen. Af en toe ben ik wel in slaap gevallen, ik was namelijk heel erg moe na deze lange dagen.

We moesten al om vier uur s'ochtends buiten het hostel staan. Uiteindelijk begonnen we om half vijf met het lopen naar het busstation. Dit was heel dichtbij het metrostation waar we donderdag geweest waren. Het was nog een behoorlijk stukje lopen. We hadden best veel haast, dus iedereen moest snel met zijn koffer lopen. Toen we bijna bij  bij het busstation waren, was de doorgang afgesloten. We moesten dus weer een stuk teruglopen met koffers en al. Vervolgens wisten we niet waar we naartoe moesten. Na wat zoekwerk waren we gelukkig net op tijd de bus aangekomen.

De helft van de busreis heb ik ook geslapen. Ik was namelijk erg moe en had erg weinig nachtrust gehad. Daarna konden we bijna meteen onze koffers inchecken. Vervolgens gingen we door de douane en hoefden we maar even te wachten tot we het vliegtuig in konden.

Het was ongeveer anderhalf uur vliegen naar Eindhoven. In  het vliegtuig heb ik muziek geluisterd en geslapen (verrassend). De landing vond ik minder mooi verlopen dan op de heenweg, we werden meer op de grond "gegooid" dan op de heenweg. Verder hadden we een aardig goede vlucht.

Nadat we onze bagage weer hadden opgehaald zat onze geweldige week er weer op :(. Nadat iedereen afscheid van elkaar had genomen, ging iedereen weer terug naar huis.

HET WAS EEN GEWELDIGE WEEK :)

& bedankt  voor het lezen van onze blog!!

Foto's: zie map "vrijdag" bij foto's